Friday, July 16, 2010

meNGarut laGI....

wehhoooooo....time kasih ye myra,psl tukarkn layout aku... i like,i like...hehhe...
Hmmm...nk tulis pe ntah..aku pun xde idea..
nk mengarut pun...xder idea...hahahhaa...so kalu xder idea,pehal ko wat blog hah sera!! dok diam2 sudah..
saje jer nk menambahkanblog yg sudah sedia ade ni..huhu...

seram jer rase,bile mint ckp nk terjah blog ni, MINT jgn gelak ok...angah budak bru blaja....x setanding agi ngan blog mint yg gempak2 tu..
ALONG yg nun jauh disana pun...jgn nk gedik gelakkan blog aku ni...aku tau ayat aku x sehebat ayat2 puitis n power ko tu...
MYRA..ko pun x terkecuali, jgn nk gelakkan aku yer...otak aku ni,x secepat otak ko yg leh mengeluarkan idea spontan tu....heheheh
last but not least...to YANIE n AISYA...please,please,please kamu jgn nakal hahahahah...jgn gelakkan aku nyer blog ni...tp aku tau korang bertiga mesti gelakkan aku nyer....


No comments: