Monday, July 19, 2010

HEPI BEFDAY TO ME


19 july...ade apa dgn tarikh ni...penting sgt ker??? ishhhh...mesti r penting....especially to me...hehehehe....

Saye...NUR SHAIRAH LIYANA ingin mengucapkan time kaseh yg x terhingga kpd

member2 sye iaitu AISYA,MYRA,YANIE N EKIN. nape nk ucapkan time kaseh lak ni...mesti r

kena ucap...pasal mereka telah buatkan sye terharu.....thnx u all...love u all.. agak2nye ape yg tlh

mereka wat...jeng3.. mereka celebrate sye nyer befday la.... begini ceritanye...korang try la

bygkan yer...

Ditanggal 19 july,mse sye tgh syok2 tdo berdengkur(hehheehe) n roommate sye(yanie) lak

tgh tido terlentang.. aisya,myra n ekin main ketok2 bilik sye... sblm tu...diorg ni meseg c yanie

toek ni...kononnyer nk suh sye bukak pintu r bile dorang ketok...yg c yanie ni lak pk..sye da

tido...so die bls meseg ckp celebrate esok jer la...hahhaha...klakar bile babak ni diceritakan

semula... tp diorg ni redah gak r..n yanie pun bukak la pintu...sye xmo cite lebih2 psl bab ketok2

pintu ni...takot slh lak skrip cite ni..hahaha.. bile pintu da bukak...ape lagi...dgrla plak suara2

koir n cahaya2 yg agak silau...almaklumla,thp silau sye agak tinggi...kih3...

hepi befday to u..hepi befday to u...hepi befday to shera..hepi befday to u...dgn terpisat2 la sye

bgn smbil gonyoh2 mata yg ngantok ni....(mse ni mood terharu ye..really2 terharu) thnx again to u all..

lepas abis koir tu,aisya suh la sye meniup lilin...tiupan pertama...fuhhhh(mcm tu ker bunyi tiup

lilin???aku pun konfius)...x padam, takpe2..mamai agi mase tuh....tiupan kedua,fuhhhh....xpdm2

gak....mamai agi ker???tu bukan mamai...penafasan x cukup jer..kih3....tiupan yg

ketiga...fuhhhhh....nsb bek padam,tp x sume..heheheh....dgn sekuat tenaga yg ade,aku tarik

nafas panjang2..n then lepas.....wahahhahaha...tipu jer...tarik napas ckit jer....sbb tggl satu lilin jer tak pdm agi....

lepas acara meniup lilin,time to cut the cake....kah3...cam sengal jer ayat kan...aku pun bg r

suapan kasih aku pd member2 yg aku syg ni....

lepas tu ktorg pun lepak2 kat hall smbil mkn kek n borak2..tgh dok borak2,mulut aku ni pun

gatai suh ekin tu nyanyi sempena ari jadi aku kan...alih2 aku lak yg kena blk...hampeh....dorang

suh aku nyanyi...arggghhhh..malu aku....sore dah r sengau....sje jer nk melambatkan

keadaan,aku pun g r basuh tgn,tgh syok2 dok sental tgn ngan sabun....tibe2 aku bau wangi

jer....upe2nye,yanie dgn sesedap oren dok tabuq bedak atas pale aku....aku xleh wat ape kan,psl

x sudah2 membasuh tgn.... then aku pun tgk r upe aku kat mirror,agak tue ye rupe

sye..hehehe... xleh jd ni....kena bls blk ni...tapi camne ek...??ilek lu shera...ko lyn dulu dorang ni....

aku pun layan r dorang ni nk suh aku nyanyi...alih2 aku kena blk... myra rakam moment2 indah

tu,adusssss.....dah r aksi aku x menarik langsung...ikat plastik bukak plastik,ikat plastik bukak

plastik....sampai abis vidoe tu la....aku buat benda yg same....x photogenik langsung r ko ni

shera....cam ner nk jd artis ni....huhu

akhirnyer....sbgai penutup majlis....ktorg pun main tabur2 bedak....sume kena...xde sorang pun

tertggl....temasuk r TV,kasut2 ktorg n sgl benda yg ade kat hall tu....bile nk p class pg tu..dok la

yanie n aku jd pembersih kasut..hahhahahahah.....pape hal pun..korang sporting psl

sanggup ditabur bedak walaupun mulut kate...xmo xmo xmo..hahaha..

1 comment:

mYrA said...

hehe... ye ye da bley komen sera... huhu....