Friday, August 13, 2010

Jom JaLan2

hari ni aku nk p jalan2 ngan adik aku....x rancang pun sebenaqnyer..
smalam die msg...pastu trus on....dah lame xjumper adik yg kusyg tu....
name die I bukan name sebenar...hahahaha...
ita...ita..ita...masak kari ka....wakakka...(pe kes aku ni,suiz tercabuit ke bulan pose ni)

tentatif :
10.00 - jumpe di Hang Tuah(aku tau,mesti die lmbt nyer..hahhaha)
10.30 - cuci mata tgk laptop...nsb bek ade die,leh la g low yat tu....
12.00 - tgk wayang ( pe cite yg ade???aku pun xtau.. serbu je la)
3.00 - survey2 baju
4.30 - rehat jap...
4.55 - mulekan topik nk buke kat mane...fast food or nasi(cam bengong kan3)
5.10 - jalan2 agi tgk pemandangan yg x membatalkan pose kami..huhu
6.15 -dok kat kdai mkn...sbb,gerenti manyak org....
8.30 - blk umah...n zzzzzzzz

No comments: